Reklama warta uznania

Reklama warta uznania

Każdy poważny przedsiębiorca powinien być świadomy, jak istotna jest dla jego firmy odpowiednia reklama. W różnych przypadkach konieczne są różne rodzaje marketingu i nie w każdej branży sprawdzi się dokładnie to samo, ale ważne jest by wiedzieć, że reklama to dźwignia handlu i jeżeli chcemy korzystnie sprzedać czy to swoje produkty, czy to usługi, to musimy w nią najpierw trochę zainwestować. Możliwości są dziesiątki, od prostych ogłoszeń w lokalnej lub ogólnopolskiej prasie i komunikatów radiowych, poprzez portale i strony internetowe, po banery reklamowe i reklamy mobilne, np. na takich nośnikach jak miejskie autobusy. Jednak co zrobić, gdy klient już do nas trafi? Jak go przy sobie zatrzymać i sprawić, żeby nasza firma dobrze mu się kojarzyła i by wrócił?

Odpowiedzią są sygnowane logo gadżety reklamowe

Każdemu zależy, by jego firma budziła pozytywne skojarzenia i żeby klient o niej pamiętał. Zadowolony konsument zazwyczaj wraca w sprawdzone miejsca, nawet jeżeli nie są one najtańsze, o ile tylko wyrób lub usługa jest naprawdę dobrej jakości, a on poczuł się doceniony. Doskonałym przykładem, w jaki sposób przypominać o sobie klienteli, są różnorakie gadżety, takie jak czapki reklamowe z nadrukiem, koszulki, długopisy lub nawet zestawy do wina. Ważne jest tylko, żeby były sygnowane odpowiednim logo, gdyż pamięć ludzka bywa bardzo zawodna, a przecież nie chcemy, by ktoś przez przypadek poszedł do konkurencji.

Dobrym sposobem jest zamówienie od razu większej ilości gadżetów w profesjonalnej drukarni. Zazwyczaj mają one znaczące upusty dla tych, którzy kupują więcej towaru, a im więcej klientów zostanie obdarowanych, tym więcej z nich prędko wróci. Ważne jest jednak to, by nie przesadzić z kolorystyką reklamowych przedmiotów i krzykliwością nadruków. Czapki reklamowe z nadrukiem nad daszkiem, najlepiej ciekawym, to zdecydowanie lepsza opcja niż neonowe logo na pół głowy, którego raczej nikt nie chciałby nosić.

Jest sporo różnych możliwości

Nie tylko nakrycia głowy. Choć czapki reklamowe z nadrukiem cieszą się niesłabnącą popularnością, to nie wszyscy klienci będą chcieli nosić taką odzież. Warto więc pomyśleć także o tych, którym do przypominania o naszym przedsiębiorstwie będzie coś nieco dyskretniejszego. Może to być zapalniczka, długopis albo wieczne pióro, ale możliwości są niemal nieograniczone. Może warto pokusić się o coś nietypowego i zaskakującego? Nadruk można wykonać niemal na wszystkim, zatem ogranicza nas jedynie nasza własna wyobraźnia. A niebanalność łatwo zapamiętać, więc warto.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.