Telebim – kiedy warto go zastosować i na co zwracać uwagę przy jego wyborze?

Telebim – kiedy warto go zastosować i na co zwracać uwagę przy jego wyborze?

W dobie marketingu internetowego inwestycja w telebim może wydawać się działaniem na przekór wiodącym trendom, ale przemyślana kreacja outdoorowa potrafi przynieść wiele korzyści. Istotne jest, aby wybrać odpowiedni nośnik i pamiętać o dostosowaniu treści przekazu do otoczenia czy potrzeb konsumentów. Podpowiadamy, jak to zrobić, żeby reklama okazała się rentowna.

Telebim a jego umiejscowienie

Decyzja o lokalizacji telebimu jest jedną z kluczowych, jeśli chcemy myśleć strategicznie i wyciągnąć maksymalne zyski z jednego wyświetlacza. Nic nam po nawet najbardziej oryginalnej i przykuwającej wzrok reklamie, jeśli niewiele osób będzie miało szansę zawiesić na niej oko.

Popularnymi umiejscowieniami telebimów są:

  • duże skrzyżowania (wówczas telebim montuje się na tzw. wysokim słupie, żeby był widoczny z daleka) – reklamę widzą zarówno piesi czy rowerzyści czekający na zielone światło, jak i kierowcy oraz pasażerowie samochodów stojący w korku,
  • przystanki autobusowe, okolice dworców,
  • galerie handlowe,
  • w miejscach, gdzie przemieszcza się dużo osób (np. okolice uniwersytetu, sala koncertowa, duże markety).

Ważne, aby kreacja graficzna wyświetlana na telebimie współgrała z otoczeniem. Dobrym pomysłem jest również nawiązanie treścią do lokalizacji, w której się znajduje – tak zrobili marketerzy norweskiego oddziału restauracji McDonald’s. Telebimy ustawiono w okolicach koszy na śmieci, a ich hasłem było „Take away your takeaway”, co miało uczulać mieszkańców Oslo na wyrzucanie zużytych opakowań po jedzeniu na wynos.

Jak wybrać odpowiedni telebim i kreację?

Przede wszystkim należy postawić na telebim wyposażony w wysokiej jakości system oświetlenia, który jednocześnie będzie widoczny z daleka, przy pochmurnej pogodzie czy w nocy i nie będzie powodował efektu rażenia oczu. Ważne jest również odpowiednie nasycenie kolorów. Dobrym pomysłem jest wykorzystanie elementów animowanych. Nie można również zapomnieć o chwytliwym haśle z wezwaniem do działania.

Telebim od Flexvision – najwyższa jakość, korzystna cena

Telebim od Flexvision to nowoczesna forma nośnika reklamowego, który spełnia najwyższe standardy jakości – właściwe nasycenie, kontrast i oświetlenie. Specjaliści marki zajmują się profesjonalnym, estetycznym montażem w miejscu docelowym. W ofercie firmy można znaleźć zarówno produkty na sprzedaż, jak i na wynajem. Druga opcja będzie świetnym wyborem na jednorazową, reklamową kampanię outdoorową. Już dziś poznaj dotychczasowe realizacje marki i wybierz dokładnie taki telebim, jakiego potrzebujesz.

Dodaj komentarz