Przy jakich okazjach warto rozdawać gadżety reklamowe?

Przy jakich okazjach warto rozdawać gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe są wydatkiem dla firmy, dlatego też ich zakup musi być dobrze uzasadniony. Trzeba przy tym wskazać, że wśród takich gadżetów występuje duża różnorodność cenowa. Można znaleźć takie, które można zakupić już za kilkadziesiąt groszy od sztuki, jak i takie, które kosztują po kilkaset złotych za jeden. W zależności od jakości wykonania czy parametrów, mocno różnić się może nawet cena tego samego typu produktów (pojedynczy długopis może kosztować kilka złotych, ale też nawet kilkadziesiąt).

Cena to jednak nie wszystko. Zastanawiając się nad zakupem gadżetów reklamowych, trzeba jednak zadać sobie jedno bardzo ważne pytanie: do czego można je wykorzystać? Przy jakich okazjach ich rozdawanie będzie potencjalnie korzystnym wyborem? Na te i inne pytania postaramy się szczegółowo odpowiedzieć poniżej.

Gadżety to podstawa na targach branżowych

Wiele firm, zwłaszcza firm średnich i dużych, regularnie bierze udział w targach branżowych. To dobra okazja, żeby potencjalnie pozyskać nowych klientów, ale do tego, aby nawiązać cenne kontakty z pracownikami lub właścicielami innych istotnych z naszego punktu widzenia firm.

Na takich targach gadżety reklamowe to absolutna podstawa. Jeśli nie będzie ich na danym stoisku, osoby, które do niego podejdą, często odejdą rozczarowane. Dlatego też zdecydowanie warto zaopatrzyć się w takie przedmioty, jak długopisy, smycze, kubki, T-Shirty czy małe plecaki.

Nie są one bardzo drogie, a sprawią, że firma zostanie lepiej odebrana. Oczywiście, ważne jest też, aby mieć na swoim stanowisku coś ciekawego do pokazania i opowiedzenia, natomiast z pewnością nie powinno się zapominać o gadżetach reklamowych.

Idealny prezent dla obecnych i potencjalnych klientów

Bardzo często spotykane jest rozdawanie gadżetów reklamowych obecnym lub potencjalnym klientom. To bardzo dobrym pomysł, natomiast ważne jest, aby zadbać o to, żeby dane gadżety były dobrej jakości i były właściwie uniwersalne lub dobrze dopasowane do danego klienta i charakteru prowadzonej przez niego działalności. W przeciwnym wypadku mogą zostać źle odebrane i zamiast pomóc, tylko zaszkodzą relacjom z klientem.

Gadżety dla pracowników

Sporo firm decyduje się także na rozdawanie tego typu gadżetów swoim pracownikom, czy to bez szczególnej okazji, czy w przypadku awansu, rocznicy zatrudnienia lub jako prezent świąteczny. To mały gest, ale może cieszyć, zwłaszcza, jeśli wybierzemy jakiś ciekawy i dobrze dopasowany do danego pracownika gadżet. Wartą uwagi opcją są na przykład gadżety elektroniczne, takie jak powerbanki czy pendrive’y.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.