Opakowanie z logo Twojej firmy – dlaczego jest lepsze niż zwykły karton?

Opakowanie z logo Twojej firmy – dlaczego jest lepsze niż zwykły karton?

Sprzedaż wysyłkowa jest obecnie szalenie popularna. Do tego stopnia, że zaczęło ją prowadzić wiele firm, które dotychczas stawiały tylko na sprzedaż stacjonarną. Niezbędnym elementem sprzedaży wysyłkowej są oczywiście kartony, które trzeba zamawiać w dużych ilościach, zwłaszcza w sklepach internetowych, które cieszą się sporą popularnością.

Nie każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że istnieje alternatywa dla zwykłego „gołego” kartonu. Bez problemu można zamówić karton z logo firmy, jej nazwą czy niemal dowolnym innym wybranym przez siebie wzorem. Dlaczego jest to lepsze rozwiązanie niż zwykły, tradycyjny karton niezawierający żadnych nadruków? Tłumaczymy!

Karton z logo to reklama firmy

Karton z logo firmy, jej nazwą i innymi elementami (na przykład związanymi ze zbliżającą się rocznicą założenia firmy, świętami Bożego Narodzenia, Wielkanocą czy inną ważną okazją) jest swego rodzaju reklamą firmy. Taka reklama pozwala budować świadomość marki, co jest szczególnie istotne w przypadku firm mniejszych, które starają się zyskać popularność, ale oczywiście nie tylko.

Ważne jest, aby nadruk był wysokiej jakości, dlatego też wybrany producent opakowań powinien być rzetelny i cieszyć się dobrymi opiniami od dotychczasowych klientów.

Umieszczając nazwę firmy na kartonie, zwiększamy szanse na to, że dany klient zapamięta ją i, kiedy po raz kolejny będzie potrzebował kupić coś, co znajduje się w naszym asortymencie, być może ponownie zapozna się z naszą ofertą. Oczywiście, nie ma takiej gwarancji, natomiast nie bez powodu firmy lubią umieszczać swoje logotypy wszędzie, gdzie to tylko możliwe (na przykład na koszulkach sportowców).

Im bardziej się one „opatrzą”, tym łatwiej będzie pozyskać klientów. Łatwiej jest nam bowiem zrobić zakupy w sklepie, który już kojarzymy (tym bardziej, jeśli już wcześniej byliśmy zadowoleni z jakości jego usług) niż w zupełnie nowym miejscu.

Klienci wbrew pozorom zwracają uwagę na opakowanie

Może się wydawać, że opakowanie ma marginalne znaczenie, a najważniejszy jest sam produkt, który jest w nim transportowany. Jeśli jednak opakowanie będzie kreatywne i estetyczne, z pewnością dzięki temu ogólny odbiór naszego sklepu będzie lepszy.

Jest to szczególnie istotne, jeśli nie sprzedajemy produktów własnych, a jesteśmy tylko dystrybutorem – dzięki estetycznemu, nietypowemu opakowaniu możemy odróżnić się od konkurencji, która sprzedaje to samo, co my, ale niekoniecznie inwestuje w wysokiej jakości kartony.

Poza samym kartonem z nadrukiem można także zastosować, zarówno dla lepszego efektu wizualnego, jak i dla bezpieczeństwa paczki, specjalną taśmę z nadrukowaną grafiką czy tekstem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.