4 WSKAZÓWKI I SZTUCZKI, KTÓRE POMOGĄ DZIECIOM POKOCHAĆ JEDZENIE

4 WSKAZÓWKI I SZTUCZKI, KTÓRE POMOGĄ DZIECIOM POKOCHAĆ JEDZENIE

Jednym z największych pytań, jakie zadają sobie rodzice niemowląt, małych dzieci i dzieci w wieku szkolnym, jest „Jak sprawić, by Twoje dzieci jadły tak zdrową żywność?!”. Potem są pewne trudności, by w ogóle cieszyć się jedzeniem, co jest prawdziwą bitwą.

Wielu będzie zazdrosnych o innych rodziców, gdy zobaczą, jak ich dzieci jedzą zdrową żywność bez walki. Ja sam widzę siebie mówiącego „Masz szczęście, że twoje dzieci jedzą tak zdrowo!”.

Zdecydowałam się na rozeznanie w tym temacie, ponieważ w tej chwili mogę tylko nakłonić Olivię do jedzenia słodkich pokarmów. Zasadniczo, jeśli zdrowa żywność jest wszystkim, co wie, to sprawi, że wszystko będzie milion razy lepsze. Oczywiście będzie to wymagało dużo pracy i czasu, aby przygotować zdrowe opcje do każdego posiłku.

Ponownie sprowadza się to również do czasu, pieniędzy i pomocy. Przygotowanie 3 pożywnych posiłków dziennie dla rodziny może być kosztowne i pochłaniać czas. Ale po krótkim przestudiowaniu tego tematu w Internecie i rozmowie z innymi mamami i osobami posiadającymi wiedzę, przestrzeganie jedzenia jest kluczowe, a modelowanie dla dzieci jest również tak ważne.

Zaleca się spożywanie tych samych obiadów co dzieci, oczywiście często dodając do własnych surowe warzywa, przyprawy itp. Ale to fakt, że widzą, jak jesz te same warzywa, które jedzą, podobno pomaga. Pod koniec dnia to do nas, jako rodziców, należy karmienie ich i wystawianie ich na działanie określonych pokarmów.

Warto również zauważyć, że większa ekspozycja na różne grupy żywności, takie jak produkty mleczne, pszenica i zboża, może również dawać oznaki alergii. Zawsze najlepiej jest jak najwcześniej zastanowić się, czy Twoje dziecko ma nietolerancję lub alergię na przykład na gluten lub nabiał.

Jeśli tak, w dzisiejszych czasach jest to znacznie mniej niepokojące, ponieważ istnieje dla nich tak wiele odmian. Możesz uzyskać tak wiele alternatyw dla mleka mlecznego, jak owies, soja i migdał, żeby wymienić tylko kilka. Możesz również dostać desery i wypieki bezglutenowe. Możliwe, że ty jako rodzic prowadzisz wegański styl życia i chcesz, aby twoje dzieci robiły to samo. Ponownie, nie musi to być walka – jest tak wiele opcji wegańskich, że wychowywanie dzieci na diecie wegańskiej nie powoduje żadnych zakłóceń. Możesz teraz łatwo dostać fantastyczne wegańskie i bezglutenowe torty urodzinowe i jedzenie na uroczystości, więc dzieci nie przegapią też dni smakołyków!

Jeśli więc chcesz, aby Twoje dzieci zaczęły bardziej cieszyć się jedzeniem, cieszyć się zdrowszą żywnością lub przystosować się do diety wegańskiej/bezglutenowej, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami dla smakoszy, które mogą mieć zastosowanie…

Zabierz swoje dzieci na zakupy spożywcze

Kiedy byłem mały, lubiłem chodzić po supermarketach. Teraz uwielbiam słodkie przejście, ale poza tym, jeśli pozwolisz swoim dzieciom wybrać trochę zabawnych, świeżych produktów, mogą po prostu trochę bardziej podekscytować je jedzeniem! Możesz powiedzieć na przykład: pomóż mi wybrać najjaśniejsze pomarańczowe marchewki lub znajdź nam pulchne pomidory. Następnie po powrocie do domu pokaż wybrane warzywa i wspólnie przygotuj posiłek. Oczywiście działa to na starsze dzieci.

Pokaż im alternatywne opcje jedzenia

Jeśli masz świadomość, że Twoje dziecko może mieć nietolerancję glutenu lub chcesz, aby przyjęło wegański styl życia, musisz pokazać mu, że absolutnie nie brakuje mu jedzenia. Wprowadź je do opcji żywności bezglutenowej lub wersji wegańskich, co oznacza, że ​​nie przegapią ich.

Teraz możesz dostać absolutnie niesamowite torty urodzinowe i okolicznościowe, które są bezglutenowe i wegańskie. Są równie bajeczne i pyszne w smaku. Świetnym miejscem do szukania bardzo wykwalifikowanych tortów urodzinowych jest Dostarczono tort urodzinowy, w którym możesz zamówić wegańskie bezglutenowe tort urodzinowy w Polska bezpośrednio z ich strony internetowej Dostarczono ciasto jednorożca.

Jeśli masz małe dziewczynki, jestem pewien, że oszaleją na punkcie najlepiej sprzedającego się ciasta Jednorożca, jak na zdjęciu poniżej

Cukiernicy w Happyciasto.pl wyszli poza ten pięknie wyglądający tort urodzinowy z jednorożcem, w komplecie z nieskazitelną białą pastą cukrową otoczoną ładną różową satynową wstążką (lub w wybranym przez Ciebie kolorze). Następnie jest zwieńczony dużym kwiecistym rogiem, który urodzinowa dziewczyna może zachować na pamiątkę zabawnego przyjęcia urodzinowego! To najlepsze ciasto jednorożca dostarczane do domu.

Ogranicz przekąski, gdy jesteś poza domem

Wiem, że to trudne, ale jeśli twoje dzieci jedzą normalne posiłki o dobrej wielkości, nie powinny potrzebować zbyt wielu przekąsek. A kiedy jedzą za dużo przekąsek, to oczywiście nie będą jeść dużo podczas posiłków. Rozsądnie jest trzymać się trzech posiłków dziennie i oczywiście, jeśli jeden z nich oznacza później pudding, to jest w porządku od czasu do czasu. Powinno to oznaczać, że twoje dzieci nie błagają o ciastka godzinę później.

Słyszałam o mamie, która powiedziała, że ​​jeśli jej dzieci nie kończą koktajli na śniadanie, przechowuje je w lodówce i każe je pić, zanim zjedzą cokolwiek innego tego dnia. Chciała się upewnić, że dostaną te warzywa z koktajli, a jeśli są naprawdę głodne, nie będą miały problemu z ich dokończeniem.

Oczywiście czasami nie da się uniknąć przekąsek. Jeśli jesteś poza domem i masz długi dzień, lub cokolwiek dzieje się, gdy potrzebne są przekąski, upewnij się, że przekąski zawierają trochę warzyw/owoców. Ogórki, papryka, groszek cukrowy, jabłka, gruszki, banany i mrożone jagody. Jeśli twoje dzieci są głodne, zjedzą te rzeczy. Jeśli Twoje dziecko ma problemy, spróbuj maczać warzywa w hummusie, a jabłka w maśle orzechowym, co też może pomóc.

Właśnie kupiłem małe ciastka ryżowe dla Olivii, aby spróbować w tym tygodniu, a ponieważ nie jest zbyt wielkim niejadkiem, spróbuję na nich trochę sera lub masła, aby spróbować nakłonić ją do pogryzienia ich.

Pamiętaj, kiedy dzieci chodzą na przyjęcia urodzinowe, naturalnie będą chciały coś przekąsić i zjeść chipsy, ciasta i inne niezdrowe potrawy. Jeśli możesz, spróbuj je wcześniej nakarmić, aby nie były zbyt głodne, co może prowadzić do przejadania się słodyczami. Ale pamiętaj, że mały kawałek tortu urodzinowego jest również częścią zabawy.

Natura świata, w którym teraz żyjemy, oznacza, że ​​istnieje wiele przekąsek, które są bogate w cukier i tłuszcz, i niestety łatwo je zdobyć, aby ułatwić sobie życie. Pamiętaj tylko, że zbieranie jabłek lub ogórków i przynoszenie ich posiekanych w tupperware nie kosztuje o połowę mniej!

Większe posiłki/mniej opcji

Jestem wielkim zwolennikiem starej szkoły, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Jeśli możesz upewnić się, że Twoje dzieci rozpoczną dzień od czegoś takiego jak zielony koktajl lub zdrowa owsianka ze świeżym sokiem, będą miały wspaniały początek dnia.

Jeśli starasz się być rodziną opartą na roślinach, może być warte, aby twoje dzieci dostały jajka, wraz z sokiem i koktajlami. Na śniadanie możesz podać dwa jajka i poeksperymentować z naleśnikami z dodatkami owocowymi lub jogurtem, płatkami owsianymi, a nawet słodkimi ziemniakami.

Ukryj warzywa

Wreszcie, jeśli nadal nie możesz sprawić, by Twoje dzieci cieszyły się zdrowym jedzeniem, takim jak warzywa i owoce, spróbuj ukryć je w różnych koktajlach lub wypiekach! Wymyśl urocze nazwy potraw i sosów w oparciu o to, co lubią Twoje dzieci, i spraw, aby posiłki były wyjątkowe i zabawne! To może być trudne wyzwanie, ale jeśli podejdziesz do tego zrelaksowany i będziesz starał się być cierpliwy i kreatywny tam, gdzie to możliwe, jest duża szansa, że ​​Twój maluch zacznie doceniać i cieszyć się jedzeniem tak, jak tego chcesz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *