Strony internetowe UK – jak je pozycjonować? 

Strony internetowe UK – jak je pozycjonować? 

Pozycjonowanie stron to obecnie najskuteczniejsza metoda promocji firmy. Reklama w sieci jest kluczem do sukcesu. Jeśli więc nie widać Twojej firmy w internecie, to tak jakby nie istniała. Dlatego tak duży nacisk kładzie się właśnie na pozycjonowanie. To szczególnie ważne, kiedy prowadzisz biznes międzynarodowy. Jak pozycjonować strony UK i dlaczego warto w te działania inwestować? 

Pozycjonowanie stron – co to jest? 

Pod pojęciem pozycjonowania kryje się wiele bardzo ważnych działań. W skrócie służą one temu, żeby strona www uzyskiwała wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Algorytmy Google mają ściśle określone wymagania, względem których segregują strony. Jeśli dana witryna spełnia większość warunków i algorytmy określają ją, jako czytelną, to umieszczają taką witrynę na wyższej pozycji. Co ważne, strona musi być przyjazna zarówno dla wyszukiwarek i ich algorytmów, jak i żywych odbiorców. Warto pamiętać, że po drugiej stronie stoi klient i projektowanie witryn pod kątem user experience, jest kluczowe dla pozytywnego odbioru. 

Niestety Google nie udostępnia gotowych schematów, co zrobić, żeby strona miała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Z tego względu samodzielne pozycjonowanie najczęściej nie daje zadowalających efektów. W takim przypadku lepiej jest skorzystać z pomocy specjalistów, którzy mają w tych działaniach doświadczenie. Kampanie SEO wymagają wielu szczegółowych analiz, znajomości funkcjonowania algorytmów i najnowszych trendów (te stale się zmieniają). Jeśli więc zależy Ci na budowaniu silnej pozycji zarówno w sieci, jak i poza nią, musisz inwestować w odpowiednie pozycjonowanie. 

Strony internetowe UK – dlaczego warto pozycjonować? 

Jeśli prowadzisz biznes międzynarodowy, to doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważna jest widoczność nie tylko w ‘polskim Google’. Choć mogłoby się wydawać, że jest to uniwersalna wyszukiwarka, to jednak bardzo mocno opiera się na lokalizacji. Dlatego, kiedy szukamy na przykład fryzjera, to wyświetlają się nam salony w pobliżu, a nie na przykład w Anglii, w której się obecnie nie znajdujemy. 

Jednak w przypadku biznesu skierowanego do klientów międzynarodowych, sprawa wygląda nieco inaczej. Jeśli więc swoje usługi kierujesz na przykład do klientów mieszkających w Wielkiej Brytanii, to musisz zadbać o pozycjonowanie strony internetowe UK. Jak to zrobić? Kluczem jest wybór odpowiedniej agencji marketingowej, która specjalizuje się w pozycjonowaniu strony w Google.co.uk (Anglia, UK).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.