Każdy z nas chociaż raz w życiu dostał jakiś gadżet reklamowy. Najczęściej są to smycze, długopisy, notesy, czy kubki. Jednak takie dodatki coraz mniej się wyróżniają i przedsiębiorcy wolą stawiać na nieco bardziej oryginalne rozwiązania, takie jak kosmetyczki reklamowe, power banki, głośniki bezprzewodowe, czy słuchawki. Jednak fakt jest taki, że jeden gadżet wcale nie jest gorszy od drugiego. Warto tylko zadbać, żeby były one dopasowane do sytuacji i osoby, której taki gadżet wręczamy.
Kosmetyczki reklamowe – kiedy warto na nie postawić?
Kosmetyczki reklamowe nie są oczywistym wyborem. Jednak jeśli głębiej się zastanowić, to każdy z nas z kosmetyczki korzysta, jeśli nie na co dzień, to chociaż zabiera ją na wyjazdy. Jest więc to praktyczny przedmiot, po który sięgamy dosyć często. I właśnie takie cechy powinien posiadać dobry gadżet reklamowy. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, żeby w ramach promocji firmy wręczać właśnie kosmetyczki reklamowe. Jak wybrać kosmetyczkę promocyjną?
Przede wszystkim zdecyduj, na jaki rozmiar chcesz postawić. Uniwersalnym rozwiązaniem będzie kosmetyczka, w której zmieścimy podstawowe kosmetyki, takie jak szampon, krem, szczoteczkę i pastę do zębów. Za mała kosmetyczka nie będzie praktyczna, z kolei za duża może być problemem podczas pakowania. Dlatego postaw na średniej wielkości wymiary, które odpowiadają większości użytkowników. Po drugie praktyczna kosmetyczka, to taka, która ma kilka dodatkowych kieszonek. Dzięki nim możemy zachować porządek i są one funkcjonalnym rozwiązaniem.
Dlaczego gadżety reklamowe są dobrym rozwiązaniem?
Promocja firmy to szereg różnych działań. Dziś większa część marketingu przenosi się do sieci, jednak nie oznacza to, że bardziej tradycyjne rozwiązania wychodzą z obiegu. Nowością nie są gadżety reklamowe, jednak cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Ich wykorzystanie w promocji firmy pozwala na kreowanie pozytywnego wizerunku. Gadżety wzbudzają w osobach obdarowanych pozytywne uczucia, dzięki czemu nasza firma lepiej zapada w pamięć. Jest to także bardzo ważny element budowania świadomości marki. Jeśli więc zależy Ci na budowaniu silnej pozycji na rynku, to musisz zadbać o odpowiedni wizerunek firmy. A gadżety reklamowe zdecydowanie Ci w tym pomogą.
Gadżety z logiem Twojej firmy to bardzo dobry nośnik reklamy. Co więcej, osoba obdarowana staje się żywą reklamą, która dociera w różne miejsca. To bardzo dobre uzupełnienie kampanii zamieszczonych w Internecie.