Dlaczego elektroniczne gadżety reklamowe są tak popularne?

Dlaczego elektroniczne gadżety reklamowe są tak popularne?

Gadżety stworzone w celu reklamowym, często oznaczone nazwą firmy lub jej logo, nie są nowym wynalazkiem. Nie da się jednak ukryć, że w ciągu ostatnich kilkunastu lat zaszły spore zmiany w tym, z jakimi gadżetami najczęściej można się spotkać.

Chociaż takie tanie i uniwersalne gadżety, jak długopisy czy smycze, wciąż są bardzo popularne, to coraz większym rywalem są dla nich gadżety elektroniczne. Są one często rozdawane zarówno na wszelkiego rodzaju targach, jak i podczas wydarzeń organizowanych przez firmę czy po prostu w formie prezentu dla pracowników, kontrahentów i klientów. Z czego wynika tak duża popularność tego typu gadżetów w ostatnim czasie? Tłumaczymy!

Funkcjonalność i profesjonalizm

Jeśli rozdawane przez firmę gadżety nie mają żadnej wartości użytkowej, to szybko zostaną zapomniane czy nawet po prostu wyrzucone. Warto więc zadbać o to, aby inwestować w przedmioty, które są przede wszystkim funkcjonalne.

Sprzęt elektroniczny ma w tym względzie dużą przewagę, ponieważ niemal każdy z nas używa wielu tego typu produktów w codziennym życiu. Pendrive’y, powerbanki, różnego rodzaju złącza, etui czy inne akcesoria GSM – ciężko już wyobrazić sobie bez tego życie. Jednocześnie tego typu sprzętu nigdy za dużo i nawet, jeśli już coś takiego mamy, z pewnością przyda nam się kolejna sztuka.

Szczególnie, jeśli z funkcjonalnością połączymy elegancję. Wśród sprzętu elektronicznego występuje duża różnorodność i nic nie stoi na przeszkodzie, aby postawić na coś, co jest zarówno użyteczne, jak i atrakcyjne wizualnie. Można na przykład eksperymentować ze skórzanymi czy drewnianymi oprawami do pendrive’a, oczywiście z logo firmy lub jej nazwą, aby osoba obdarowywana miała ją na widoku podczas korzystania z urządzenia.

Ceny sprzętu elektronicznego są coraz niższe

Obecnie zakup powerbanka czy pendrive’a jest już kwestią kilkunastu złotych. Oczywiście, są też produkty droższe, które cechują się większą pojemnością i lepszą jakością wykonania. Trzeba jednak podkreślić, że na przestrzeni lat ceny sprzętu elektronicznego spadły naprawdę drastycznie, a jego wydajność wzrosła – dzisiaj pendrive o pojemności 32GB jest bardzo tani, a jeszcze dekadę temu zapłacilibyśmy za niego wiele więcej.

To wszystko sprawia, że nie musimy mieć ogromnego budżetu marketingowego, aby móc zainwestować w tego typu gadżety reklamowe. Już za relatywnie niewielką kwotę możemy zaopatrzyć się w sporą ich ilość, a nasi klienci z pewnością docenią tego typu prezenty bardziej niż choćby wspomniane wcześniej długopisy, więc warto rozważyć ich zakup.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.