Personal branding pod tym pojęciem kryje się pojęcie Twojej marki osobistej. Im silniejszy i lepiej odbierany tym firma, dla której pracujesz, ma większe szanse na powodzenie, a co za tym idzie lepsze wyniki finansowe. Pozytywny personal branding to absolutny cel, do którego powinniśmy dążyć aby osiągać sukcesy w biznesie.
Personal branding to Twoja wizytówka.
Zdecydowanie pozytywny personal branding sprawia, że uzyskujemy wysoką pozycję na rynku. Stajemy się bezkonkurencyjni i rozpoznawalni. Zaletą pozytywnego jest również łatwiejsze zdobywanie licznych i wartościowych kontaktów biznesowych. Jeśli zadbasz o swój wizerunek marki, to masz szansę na zdobycia zaufania i pozytywny odbiór Twojej osoby. Masz szansę na lepszą pracę i większe zarobki. Personal branding jest Twoją wizytówką w sieci Internetowej. Jeśli o nią zadbasz, możesz stać się wizytówką jednej z firm wysoko postawionych w branży.
Pozytywnie odbierana marka osobista jest kotwicą w powodzeniu biznesu
Zarówno najlepsza oferta, konkurencyjne ceny, towar i usługi najwyższej jakości wpływają na rozwój i powodzenie biznesu. Jednak to ludzie tworzą firmę. Ich cechy umiejętności, ciężka praca sprawiają, że odnosi zamierzone efekty. Jeśli chcemy zatroszczyć się o własny personal branding, powinniśmy być przede wszystkim aktywni w Social Mediach.
Niemniej jeśli my jako ludzie będziemy mieli na swoim koncie negatywne opinie lub nasz wizerunek w Internecie będzie działał na naszą niekorzyść, wpłynie to również na wizerunek firmy, do której przynależymy. Celem jaki powinniśmy sobie postawić, jest spójny wizerunek zarówno na stronie www jak i we wszystkich kanałach Social Mediów. Co więcej, powinniśmy być przygotowani na złe praktyki, które stają się codziennością. Są nimi hejt czy fake news. Warto wiedzieć, że nie należy ignorować negatywnych opinii ale im przeciwdziałać.
Personal Branding — od czego zacząć ?
Pierwszym krokiem, który powinniśmy wykonać aby prawidłowo ukształtować własny personal branding jest audyt. Polega on na sprawdzeniu naszej obecnej pozycji w Internecie. Warto dotrzeć i zweryfikować wszelkie informacje, jakie widnieją o nas. Następnie powinniśmy przeanalizować zebrane materiały i ocenić poziom naszego wizerunku marki. Warto przyjrzeć się również opiniom na nasz temat zarówno tym pozytywnych, jak i negatywnym. Następnie powinniśmy podjąć wszelkie działania, które pomogą nam osiągnąć cel stworzenia silnego i spójnego personal brandingu.
Cały proces wymaga od nas czasu, poświęcenia oraz wiedzy na temat ciągle zmieniających się trendów, w Social Mediach. Warto skierować się w stronę specjalistów z Warsaw Media House, którzy od lat dbają o pozytywny wizerunek wielu uznanych marek w kraju i nie tylko. Fachowcy z Warsaw Media House mają indywidualne podejście i nie tylko tworzą personal branding, ale również wdrażają działania przeciwdziałające niebezpiecznym praktykom takim jak fake news i hejt. Co więcej, dbają o marki swoich klientów przez 24/ na dobę 7 dni w tygodniu.